משלוח חינם ברכישה מעל 249 ש"ח

5% הנחה על כל מוצרי הלייף סטייל

  • בית
  • בלוג
  • אומגה 3 לילדים – מדוע ממליצים על שמן דגים לילדים?

אומגה 3 לילדים – מדוע ממליצים על שמן דגים לילדים?

שתפו:

כהורים לילדים אנו מעוניינים לספק עבורם תזונה בריאה ונכונה המתאימה לגילם. תזונה נכונה ומאוזנת לילדים כוללת ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, חלבונים, פחמימות ושומנים, וכמובן שמומלץ לשלב בתפריט גם חומצות שומן כמו אומגה 3.

רובנו מכירים את הסגולות הבריאותיות של חומצות השומן אומגה 3 ואומגה 6, והורים רבים רוכשים במיטב כספם את תוספי התזונה הפופולריים. עם זאת, חשוב לדעת כי המומחים לתזונת ילדים ממליצים לתת לילדים שמן דגים המכיל שיעור גבוה של אומגה 3, ולא תוספים המבוססים על מרווה מרושתת או צמח אחר. למה המומחים ממליצים על שמן דגים לילדים ואיזה תוסף באמת כדאי לרכוש עבור הקטנטנים? המשיכו לקרוא!

אילו מרכיבים יש בשמן דגים המומלצים לצריכה כבר בשלב ההריון?

רופאים רבים ממליצים לנשים בהריון ליטול כמוסות שמן דגים החל מהשלב המוקדם של ההריון, כלומר כבר בטרימסטר הראשון. שמו דגים המופק מכבד של דגי קוד (דגים החיים במים העמוקים באוקיינוס האטלנטי) מהווה חלופה איכותית, טבעית ואמיתית לחומצת השומן אומגה 3 בגלל תהליך היצור והעיבוד של השמן.
כמוסות שמן דגים מיועדות לנשים בהריון, הן מכילות שיעור גבוה של אומגה 3, ויש בהן ריכוז גבוה מאוד של ויטמין D גם ויטמין A. כדאי לדעת כי שמן דגים איכותי מספק לגוף אנרגיה, הוא מעניק לנשים ההרות תחושה של חיות וחיוניות, משפר את תפקודי מערכות הגוף, כולל תפקודי המוח, הלב, כלי הדם ומערכת החיסון.
במהלך ההריון, העובר המתפתח ברחם זקוק לכמויות גדולות של אומגה 3, לכן מומלץ לנשים להקפיד על כמוסות שמן דגים, כך הן מספקות חומצות שומן ורכיבים חשובים נוספים הנחוצים להתפתחות תקינה של העובר וללידה של תינוק בריא.

מחקרים חדשים שהתפרסמו בשנים האחרונות מצביעים על כך שנטילת שמן דגים בהריון מחזקת את האם וחשובה למניעת תופעות כמו לידה מוקדמת, כמו כן שמן דגים מכיל ריכוז גבוה של חומצות שומן מסוג אומגה 3 המשפרות את תפקודי האם ונחוצות להתפתחות העובר, ולאחר הלידה גם להתפתחות התינוק.
ארגוני הבריאות העולמיים ממליצים לנשים בהריון לצרוך לפחות 200 מ”ג DHA ביום, ושמן דגים בטוח לשימוש בתקופת ההריון.

מהם היתרונות של שמן דגים עבור העובר?

העובר המתפתח ברחם זקוק לרכיבים שונים כדי לצמוח, התזונה שלו מושפעת מתזונת האם. כאשר האם צורכת שמן דגים העובר מקבל כמויות גדולות של אומגה 3, ומחקרים שונים מצביעים על קשר להתפתחות תקינה של המוח, מערכת הראייה וכלל מערכות הגוף. כמו כן, החוקרים טוענים כי צריכה מוגברת של שמן דגים בהריון משפרת את דפוסי השינה של תינוקות, משפרת תפקודי קשב וריכוז והתינוקות רגועים ונינוחים יותר בתקופת ההנקה.

מהי ההשפעה שיש לאומגה 3 על ילדים?

לאחר שהבנו מדוע חשוב לצרוך שמן דגים המכיל ריכוז גבוה של אומגה 3 בתקופת ההריון וההנקה, חשוב לדעת כי המומחים ממליצים להורים לספק שמן דגים גם לילדים, בכל הגילים. צריכה קבועה ומספקת של אומגה 3 אצל ילדים עשויה להשפיע לטובה על התפתחותם ועל היכולות השונות שלהם. מומלץ לילדים לצרוך כמוסות שמן דגים בריכוז גבוה של אומגה 3 מאחר וחומצת השומן חיונית לתפקודי המוח ומערכת העצבים, לבנייה של קרום התאים, לחיזוק המערכת החיסונית, לתפקוד מערכת הראייה, להפחתת התנגודת לדלקות ולאינסולין ועוד. יש מחקרים המצביעים על כך שאומגה 3 לילדים מפחיתה את הסימפטומים של הפרעות קשב וריכוז, משפרת מצב רוח, מונעת תגובות אלרגיה למזונות שונים ומונעת תחלואה.

מומלץ עבורך

0
    0
    העגלה שלך
    יא וָלְהַאלַּה העגלה ריקה. שנתחיל למלא אותה?
      Calculate Shipping

      היי פייב ויקינגי - הצטרפת למועדון!

      אצלנו ב NORDIC CLAN אנחנו ממש אוהבים לצ׳פר.
      הטבה של 10% הנחה על הרכישה הראשונה באתר מחכה לך במייל.

      אין לך חשק להיכנס למייל? זה קוד הקופון שצריך להזין בסיום הרכישה 10off
      את כמות הנקודות שצברת בכל רכישה, ניתן לראות בפרופיל האישי שלך באתר.

      להפעלת המועדון וצבירת הנקודות, צריך ללחוץ כאן.