משלוח חינם ברכישה מעל 249 ש"ח

5% הנחה על כל מוצרי הלייף סטייל

כך תוסיפו עוד 5 שנים לתוחלת החיים

שתפו:

מחקר חדש קובע: ריכוז נמוך של חומצות אומגה 3 בדם מהווה סיכון בריאותי משמעותי, הזהה לעישון סיגריות! מסקנה: צריכה יומיומית של אומגה 3 יכולה להאריך את חיינו ב-5 שנים שלמות.

מאת: בן אלכהא, MD, Ph.D

היום נדבר על תגלית מדעית בעלת ערך עצום לכל אחד מאיתנו. מדובר במחקר איכותי שפורסם ממש עכשיו (יולי 2021), הנחשב למחקר המקיף ביותר שפורסם עד היום העוסק בחשיבות, בכמות ובריכוז של חומצות אומגה 3 בגוף (או בדם). אני יודע, וער לכך שלרוב האנשים קצת נמאס מהעיסוק באומגה 3. הרי זה קצת משעמם וגם לא כל כך טעים ודי יקר… אבל הבשורה שמביא עימו המחקר החדש, מסעיר ומטריד כאחד.

הממצאים החדשים מצביעים באופן מובהק על כך שאם רמת חומצות האומגה 3 שלכם בדם נמוכה, הרי שמבחינה רפואית, או גופנית, מצבכם זהה לאדם המעשן סיגריות באפן קבוע, גם אם מעולם לא נתקלתם אפילו בגפרור. כלומר, ריכוז נמוך של חומצות אומגה 3 בדם מהווה סיכון בריאותי משמעותי הזהה לעישון סיגריות!

ההשלכות הכרוכות בכך הן מוות מוקדם מהצפוי. אם נהיה מדויקים מדובר בחמש שנים שלמות מוקדם מהצפוי. אלה הן המסקנות הנחרצות של מחקר מקיף שבו לקחו חלק 2,240 משתתפים בני 65 שהשתתפו במחקר במשך 11 שנים. איכות המחקר גבוהה ביותר והתוצאות חד משמעיות ולכן גם די מבהילות.

ישנם מחקרים רבים מאוד המשבחים את התרומה של חומצות אומגה 3 לבריאות מלאה, אך מעולם לא נאמר שריכוז נמוך שלהן מהווה גורם סיכון כל כך משמעותי. לחצו לקישור לתמצית המחקר.

מנין התלות שלנו באומגה 3?

אפשר להבין את הרציונל של הנחיצות של חומצות אומגה 3. בשלב מסוים של התפתחות האדם, הייתה הגירה מתוך היבשה אל החוף. בתקופה זו, בה האדם ניזון בעיקר מדגים ובעלי חיים מהים המח שלו גדל והתפתח באופן משמעותי. החוקרים ייחסו את ההתפתחות המואצת הזו לתזונה העשירה בחומצות אומגה 3. בהקשר הזה כדאי לציין שבעלי החיים להם המוח הגדול והמפותח ביותר הם בעלי חיים ימיים.

מכאן התלות האבולוציונית שיש לנו בני האדם באומגה 3 שמקורו בכלל מן הים. כיום כולנו תלויים בחומצות אומגה 3, הרי תאי המוח שלנו בנויים מהן! כבר אי אפשר להתנתק מהן, זה מאוחר מדי.
כמובן שחוסר בחומצות אומגה 3 לא יהפוך אותנו חזרה לנאנדרטלים או לקופים, אבל כן יגזול מאיתנו חמש שנים שלמות, לפי המחקר המקיף הנ״ל.

חמש שנות חיים זה לא צחוק!

שמן דגים + פירות יער = מתכון לחיים ארוכים

ישנם אינספור מוצרים המתיימרים לספק את מרכיבי שמן הדגים ובמיוחד אומגה 3, אבל יש חברה אחת בלבד, קטנה ומשפחתית, ROSITA, שממוקמת באותו אזור בצפון נורבגיה שבו חיו הוויקינגים לפני 1000 שנים ויותר ומפיקה שמן לא מעובד מכבדים של דגי קוד, ואומגה 3 עוצמתית ומרובה, בדיוק באותן שיטות מסורתיות בהן השתמשו הוויקינגים.

באופן זה, השמן – (Extra Vrigin Cod Liver Oil (EVCLO – שומר בדיוק על אותן תכונות עוצמתיות ומיטיבות של שמן הדגים המקורי. לכן בעצם, שמן הדגים המיוחד של ROSITA מהווה את החלופה היחידה והאמיתית לאומגה 3 ולוויטמינים הנמצאים בשמן באופן טבעי – שכן יצורו לא מערב שום תהליך עיבוד.

לשמן דג הקוד השפעה מיטיבה על מערכות הגוף כמו מח, לב, כלי דם, השמנה ועוד. עובדה מדעית זו אינה חדשה וידועה מזה שנים רבות.

אך לצד השמן, באתר NORD תוכלו למצוא מוצר נוסף שגם לו השפעה מיטיבה מאד על אותן מערכות של הגוף – פירות יער טבעיים הגדלים צפונית לקו רוחב 60 מעלות (כלומר, קרוב לקוטב הצפוני) מכילים כמויות גדולות מאד של נוגדי חמצון – האנטוציאנינים. מחקרים רבים מצביעים על השפעה ברורה ומיטיבה של נוגדי חמצון על תפקוד המח, כלי הדם, מחלות כרוניות כמו סכרת, שמירה על משקל תקין ועוד.

את שמן דג הקוד של ROSITA + פירות היער הנורדיים הטבעיים של Robert Berries תוכלו למצוא באתר NORD ואף ליהנות ממארז חדש שהשקנו המשלב את סגולות שני המוצרים יחד. מכיוון שהשפעת המרכיבים נמדדת לאורך זמן ולא בצריכה בודדת או לטווח קצר, הוספנו אפשרות לרכוש מנוי מתחדש, הנותן לכם את החופש ליהנות מנפלאות המוצרים באופן יומיומי ומבלי לדאוג לחוסרים.

למי זה מתאים?  

המנגנונים בהם שמן דג הקוד והאנטוציאנינים פועלים בגופינו הם שונים לחלוטין, כך שאפשר להניח שהאפקט המיטיב, המשותף יהיה מוגבר. יתכן אף שישנה סינרגיה בין ההשפעות המיטיבות של שני מזונות העל הללו, אך עד כמה שידוע לי, העניין טרם נבדק ביסודיות.

המארז החודשי המשולב (פירות יער + שמן דג קוד) מומלץ ממש לכולם, ובמיוחד (!!) עבור:

  • בנות ובני חמישים ומעלה
  • בעלי עודף משקל
  • למי שסובל מבעיות זיכרון
  • מי שסובל מכבד שומני
  • במקרה של מצבים הנובעים מתסמונת מטבולית (השמנה, סכרת, לחץ דם גבוה, פגיעה בעורקים)
  • מעשנים
  • חובבי אלכוהול
  • השמנה בטנית (בטן שנראית כאילו בלעתם אבטיח).
  • ערכי סוכר גבוהים מהמומלץ
  • ערכי שומנים גבוהים בדם
  • יתר לחץ דם
  • ״בריחת סידן״ מעצמות השלד
  • מחלת כלי דם (עורקים) גפיים ולב.
  • חרדה ודכאון

הצהרת בריאות: הנוטלים באופן קבוע תרופות המדללות דם, נדרשים להיוועץ עם רופא לפני צריכה של שמן דג קוד. דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. התוצאות עלולות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.

להבהרות ושאלות ניתן לפנות לד״ר בן – 0542522305

 

 

נכתב ע”י: 

ד”ר בן אלכהא, רופא במקצועו MD ובעל דוקטורט בנוירו-פיזיולוגיה Ph.D, אב לטמינה, ורונית, בעלת Ph.D בפסיכולוגית התפתחותית ואמא ל-3 בנות. מתוך חברות ופעילויות משותפות של חתירה בים, רכיבה ביבשה וטיולים בארץ ובעולם, ומתוך חיבה גדולה לאוכל טוב, צמח המיזם שלנו: NORD, שדרכו אנחנו רוצים להציע לך את ההזדמנות לטעום את אורח החיים במדינות הצפוניות.

את הידע והאהבה שלנו למזונות בריאות אנחנו שואבים ממחקר אינסופי של המרכיבים המשפיעים על איכות חיינו, הרבה בהקשר של בריאות הגוף אך לא פחות מכך- שימור ושיפור של בריאות הנפש. אלו מזונות גורמים לנו להרגיש טוב יותר, לחשוב טוב יותר ולהזדקן טוב יותר? כרופא, ד”ר בן מכיר לעומק את ההשפעות החיוביות של אנטיאוקסידנטים, של חומצות אמינו ושל אומגה 3 על גוף האדם ומקפיד להתעדכן במידע מחקרי מעודכן הרואה אור בנושאים הללו. בהתאם לכך, אנו בונים ומרכיבים את תמהיל המוצרים באתר שלנו. ליד כל מוצר באתר תוכלו למצוא פירוט מלא של המרכיבים והערכים התזונתיים שהוא מכיל.

מומלץ עבורך

0
    0
    העגלה שלך
    יא וָלְהַאלַּה העגלה ריקה. שנתחיל למלא אותה?
      Calculate Shipping

      היי פייב ויקינגי - הצטרפת למועדון!

      אצלנו ב NORDIC CLAN אנחנו ממש אוהבים לצ׳פר.
      הטבה של 10% הנחה על הרכישה הראשונה באתר מחכה לך במייל.

      אין לך חשק להיכנס למייל? זה קוד הקופון שצריך להזין בסיום הרכישה 10off
      את כמות הנקודות שצברת בכל רכישה, ניתן לראות בפרופיל האישי שלך באתר.

      להפעלת המועדון וצבירת הנקודות, צריך ללחוץ כאן.