משלוח חינם ברכישה מעל 249 ש"ח

5% הנחה על כל מוצרי הלייף סטייל

מתכון מושלם לחיים בריאים באפס מאמץ

שתפו:

הפעם לא מדובר במתכון למאכל בריא וטעים, אלא מתכון באפס מאמץ לחיים טובים יותר ובריאים יותר.

לא קל לדאוג לבריאות שלנו במצב שבו אנחנו רצים מסביב לשעון כדי להספיק הכל, (בעיקר בעת הזו). בטח כשלרוב זה מצריך מאיתנו לעשות משהו מורכב כמו להתאמן או לאכול דברים מסוימים. לא מדובר בפתרון קסם, אבל הוא בהחלט פתרון קל יחסית ליישום בחיי היום יום מבלי להרגיש שהוא מצריך יותר מידי מאמץ.

 

מדובר בשילוב מהפכני של אומגה 3 עם פירות יער ארקטיים (סופרפוד) במינון יומי. הנ״ל נוסה במשך כשנה עם תוצאות נהדרות!

כבר שנים שמחקרים רפואיים מוכיחים שחומצות אומגה 3 מסייעת לשיפור תפקודי המוח (כשהחלו בני האדם הקדומים החלו לאכול דגים, גדל נפח המוח פי 150% לא פחות!) בין השאר הן מסייעות לתקשורת הנחוצה בין תאי המוח – זהו תפקיד קריטי ברשתות הנוירונים העצומות המרכיבות את המוח.

בנוסף, החומצות בזרם הדם מפחיתות את צמיגות הדם, תורמות לגמישות ובריאות העורקים: תכונה חשובה מאין כמוה בתפקוד העורקים המספקים חמצן לכל תא בגופינו. זרימה טובה וללא תקלות של הדם בעורקים, תורמת לתפקוד תקין ושוטף של כל רקמה. מי זקוקים במיוחד לחומצות האומגה 3? כפי שהזכרנו, רקמת המוח אבל גם ובמיוחד רישתית העין – איבר  המורכב מתאי עצב (בדומה מאד לרקמת המוח). חסר בחומצות אומגה 3 פוגע בתיפקוד הפזיולוגי של איברים אלה.

 

ומה בקשר לפירות יער שאכן נקטפו ביער אמיתי ולא בחממות נינוחות ומוגנות היטב?

העניין הוא כמות נוגדי החמצון, הריכוז, והאיכות. כאן מנצחים פירות היער שאכן גדלו פרא ביערות הצפוניים ובאקלים ארקטי בפער עצום. פירות היער מתחילים לגדול תחת מעטה שלג וקרח, ורוב הזמן בחושך. עם בוא הקיץ הכל מתהפך :פירות היער סופגים קרינת שמש חזקה במשך כעשרים שעות ביממה! כדי לשרוד עד שדור הזרעים הבא של הפירות נושר ונובט, הפירות מייצרים כמות עצומה של נוגדי חמצון המגנים עליהם מהקרינה. נוגדי החימצון מתקנים ומונעים ״תקלות״ שונות בגופינו באופן שוטף ודואגים ל-״נקיון״ העורקים. שוב, המוח שלנו הוא הצרכן הראשי של נוגדי החמצון. זהו בעצם האיבר העסוק ביותר בגופינו, ולצידו הכבד. שניהם הם צרכנים ידועים של נוגדי חימצון, ובעבורם התיקון שעושים נוגדי החימצון הוא קריטי.

פירות יער מגידול מוגנים מלכתחילה בחממות נעים להם (לא קשה להם כמו פירות היער הגדלים ביערות ארקטיים), מזינים אותם, ושומרים עליהם, ואין להם צורך כלל להכנם למאמץ האנרגטי הכרוך בייצור כמות  עצומה של נוגדי חמצון. כפועל יוצא מכך, בהשוואה לפירות יער שגדלים פרא בארצות הצפוניות, הם דלים בנוגדי חימצון.

ועם זאת, אנשים רבים שצורכים אומגה 3 ופירות יער אומרים שהם לא מרגישים שום שינוי. 

אז איך כל המחקרים מראים אחרת? הסיבה לכך היא שלא כל מוצר של אומגה 3 מיוצר באופן הראוי – כלומר בכבישה קרה. מרבית מוצרי האומגה 3 עוברים תהליכי חימום (בטמפרטורה של עד 170 מעלות צלסיוס) ותהליכי זיקוק אגרסיביים והרסניים. כמו כן לא כל פרי יער, במיוחד כזה מגידול בארצות חמות, מכיל את כמות נוגדי החמצון של פירות היער הארקטיים, כיוון שלא עבר את כל המסלול המפרך מתחילה ועד הסוף.

בתמונה שהוספנו למטה אפשר לראות את ההבדל בין פרי יער שלא גדל פרא, לבין פירות היער הארקטיים (הנחשבים ל״מזונות על״) שמהם נגרסים משקאות פירות היער שלנו. פרי היער שגדל בתנאים *שאינם* ארקטיים נראה חסר צבע וחיים. הוא גם מכיל באופן משמעותי פחות כמות נוגדי חמצון וויטמינים. זאת לעומת הפרי הארקטי שגדל בתנאי טבע קיצוניים של קור ושלג ובסביבה נקייה, שהוא כהה מאוד מבחוץ ומבפנים בגלל שמכיל כמות גבוהה במיוחד של נוגדי חימצון הנמצאים בחומר הצבע.

image.pngimage.png

עוד פרט שחשוב לדעת על פירות היער:


בחבילה אחת של פירות יער שנקנית בכל מרכול יש כמות של כ 30 פירות יער והפרי עצמו לא איכותי מספיק כדי לספק לנו את כמות נוגדי החמצון והוויטמינים הנדרשים לנו ברמה היומית. במיכל אחד של משקה פירות יער 100 מ״ל יש כ- 90 ומעלה פירות יער!! (במקרה של אוכמניות בר, יש 139 אוכמניות גרוסות בתוך מיכל של 100 מ״ל). המספר המוטבע על גבי מיכל המשקה מעיד על כמות הפרי. כמו כן משקאות פירות היער שלנו נסחטים בשלמותם מפרי שגדל פרא ביערות ונקטף ידנית אחד אחד. כך, שבכל משקה בעצם יש לנו אפשרות לצרוך כמות גבוהה של פירות יער שלמים שהם באיכות גבוהה במיוחד.

לקוחות שלנו שצורכים את המוצרים (פירות יער ארקטיים ואומגה 3) על בסיס קבוע מרגישים תוך כשבועיים בשינוי בתפקוד היומיומי שלהם. תחושה של קלילות, פחות דכדוך, יותר יעילות ונמרצות לצד תפקוד יותר טוב של הגוף. לקוחות שלנו שעברו טראומות גופניות כמו פציעות ספורט או פציעות אחרות מעידים שהשימוש בשני המוצרים: אומגה 3 של DROPI ומשקאות פירות היער סייעו להם להשתקם מהפציעות בזמן קצר יותר.

רוצה גם לנסות ולראות בעצמך את השינוי? הכנו מארז התנסות משולב במחיר מיוחד.

להזמנת המארז עם שליח עד הבית ניתן ללחוץ כאן

מומלץ עבורך

0
    0
    העגלה שלך
    יא וָלְהַאלַּה העגלה ריקה. שנתחיל למלא אותה?
      Calculate Shipping

      היי פייב ויקינגי - הצטרפת למועדון!

      אצלנו ב NORDIC CLAN אנחנו ממש אוהבים לצ׳פר.
      הטבה של 10% הנחה על הרכישה הראשונה באתר מחכה לך במייל.

      אין לך חשק להיכנס למייל? זה קוד הקופון שצריך להזין בסיום הרכישה 10off
      את כמות הנקודות שצברת בכל רכישה, ניתן לראות בפרופיל האישי שלך באתר.

      להפעלת המועדון וצבירת הנקודות, צריך ללחוץ כאן.